Annons

Fuji X - T5 VS Fuji X - T50?

Produkter
(logga in för att koppla)

barbados

Ny medlem
Fuji X - T5 VS Fuji X - T50?
Den nya X - T50 är något mindre, och billigare än X - T5, men vilken funkar bäst för gatufoto? Båda går att få med samma kit-objektiv och det är mycket annat som också är samma spec. X - T50 verkar dock vara lite mindre och lättare, vilken skulle ni välja för stillbildsfoto?
 
Fuji X - T5 VS Fuji X - T50?
Den nya X - T50 är något mindre, och billigare än X - T5, men vilken funkar bäst för gatufoto? Båda går att få med samma kit-objektiv och det är mycket annat som också är samma spec. X - T50 verkar dock vara lite mindre och lättare, vilken skulle ni välja för stillbildsfoto?
Jag skulle välja X-T5 eftersom den är vädertätad. Dessutom har den ett kraftfullare batteri som räcker mycket längre. Tror att byggkvaliteten är snäppet bättre också. Lycka till med ditt val!
 
Fuji X - T5 VS Fuji X - T50?
Den nya X - T50 är något mindre, och billigare än X - T5, men vilken funkar bäst för gatufoto?
Jag har inte koll på de nya modellerna, men jag valde en gång i tiden X-T20 just för att den var märkbart mindre (och billigare) än storebror, men hade samma prestanda. Det mest lockande på storebror var den bättre sökaren. Jag har inte ångrat mitt val.
 
ANNONS